Wednesday, January 8, 2014

macam sempoi je...

Memandangkan aku dah lama tak update blog atas sebab2 yang tak dpat di elakan aku minta maaflah memang berbagai2 perkara yang berlaku...so aku sambung citer di tahun baru 2014 ini dengan penuh aku titipkan harapan cerita aku yang baru,yang lama tak payahlah aku nak citerkan bleh tera tu....

 7 pagi hari sabtu 4hb Januari 2014 bertolak dari rumah sampai sebelum majlis pertunangan sepupu aku Mawar...petang hehehe..sempoi je... tengok pic tu



                                       Dari Kiri Alif,Mak aku,Dila dan Aku

Sebagai peminat artis popular, penyanyi alif satar walaupun tidak henti-henti tengok dia kat TV dengan laporan sensasi.lawak lucu kelakarnya sememangnya macho la beb... Dalam ini itu, aku ambil gambar tu dekat rumah pakcik aku semasa hari majlis pertunangan sepupu aku dan wanita yang Ayu dengan senyuman di sebelah aku tu anak saudara aku Dila,i say man... aku pula dengan gaya nakal di depan kamera.bukan... aku masa tu terlalu happy jumpa saudara mara yang lama tak jumpa semasa hari majlis pertunangan sepupu aku mawar.


Aku berbaju telok belanga unggu di sebelah mak aku
Bagaimanapun,aku pun malu juga nak letak gambar tu,nanti kata org ke adik beradik aku ke aku pandai-pandai sendiri pula...apa-apa pun no comment hehe...ye la kan nanti jd topik panas yang tersebar di dunia maya blog aku neyh...maaf la yer kalau ada pihak yang tersinggung

Keesokkan harinya, which are on hari Ahad,,balik ke penang sbb teringat kat kucing tak ada sapa jaga...untuk pengetahuan hampir sebulan aku tak guna komputer aku sbb.ada masalah sikit 6hb Januari 2014 baru bleh guna komputer kat rumah sejak dari 12hb12,2013 apapun best le dpt online balik bye...c again another entry that i think i don't know what are story after this eah... take care...wassalam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping