Sunday, January 26, 2014

saja update blog

lama tak masyuk tulis blog.....Aku Menulis bukan kerana nama' macam puitis ja lirik lagu tu sebenarnya aku bukan nak cari glamour just keterangan.Berdasarkan Pemerhatian Selalu perhatikan keadaan disekeliling aku. Dalam aku kat rumah sahaja kan? Cari permasalahan masyarakat ataupun kejanggalan dalam pemerhatian aku sehari-harian. aku Menulis Kegiatan Sendiri Kegiatan harian dijadikan sebagai salah satu bentuk penulisan dalam blog. klu ada salah satu tatacara penulisan dan disampaikan secara tak sedap di dengar mungkin mood aku di waktu itu atau feel aku masa tu kurang memuaskan dan mungkin aku bersahaja dan lupa nak up to date topik cerita aku kat blog jikalau aku ada masa dan terbaca atau teringat aku akan perbetulkan seperti gambar dan aktiviti harian, antara perkara yang selalu aku kongsikan di dalam blog.

selalunya aku tak pandai sangat nak berdolak dalih dengan Penulisan Mengenai Isu apa yang aku rasa mungkin sedikit aku menulis mengikuti isu yang sensiviti masyarakat so kena jaga hati semua orang kalau terselit bicara yang agak kurang lain pula dipertikaikan kata dek orang

aku selalu juga membaca bab Rohaniah dan ada yang aku berkongsi dengan menulis perkara yang berbentuk rohaniah. .  tp tak banyak aku bukanya seorang yang berpengetahuan mengenai agama ataupun memang tahu apa yang aku tulis itu adalah benar. aku bagi yang perkara yang betul aku yakini dan atau tidak aku sebut dari sumber asal tahu takpe

apakebenda aku sahaja menulis, tetapi juga aku tak ramai meningkatkan followers dan aku tak ada kawan yang ada blog sebab satu ulasan comment pun langsung tidak ada setakat ini.mungkin aku sedikit rasa kecewa dan hampir putus asa nak menulis blog.

aku sekarang ni tak ada apa yang menarik untuk menulis kalau aku rasa senang dan ada perkara nak di kongsikan aku akan menulis eah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping