Friday, February 21, 2014

panasnya

Sejak Akhir2 ini aku tak de mood nak update blog terbiar sepi...Mood aku telah pergi meninggalkan aku seketika. Tanpa mood di sisi...tak tertaip citer ni. Akibatnya blog aku terbiar sepi....tanpa sebarang entry.Oh....! mood tak begitu seronok Bulan ni tak banyak aku nak story aku. Bulan2 yang lain pun tak banyak juga hehee. musim kemarau hot cikit le der Jenuh aku control. Musim panas sekarang ni.sometime aku mengalami masalah jiwa. Kasihan aku kehkehkeh.otak pun tak segar idea pun dah kering Gila babas juga aku nk citer nih.uhhhh i feel sun is burning...

Bilalah nak hujan lebat2 neyh.hari tu adala kot dua kali hujan tp sekejap saja aku harap samalah kita berdoa supaya hujan turun Masing2 ada cara penulisan yang tersendiri kira jemu la kot.huaa hangat la tak tahan daulat duk ngadap pc lain kali lah aku masuk update blog balik eah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping