Tuesday, March 11, 2014

keluar jalan2

Semalam aku keluar gi penang naik jambatan ke 2 pulau pinang,ronda punya ronda kami terjah makan singgah kat satu tempat ni baru pertama kali cari dah jumpa kebetulan lalu kat jalan tuh.kawan2 aku memang kaki makan aku biasa jer.Tapi sebab ade nak jalan-jalan sekali. aku jadi luar biasa bila ke sini.

Tapi kebetulan jam 10 malam plan nak makan malam kat luar So makanan yang ada sediakan agak meriah.aku suka kepelbagaian jenis makanan yg disediakan.Burger facebook,burger twitter pun ada.so popularlah tempat ni resepi kat kedai tu.Bahan ayam, daging lembu & kambing yg diperap utk grill pun sedap.Alhamdulillah kenyang kebetulan plak pegi mmg tengah lapar.So far agak memuaskan especially beef black pepper.

Burger facebook

Yang aku try makan burger facebook itupun aku share berdua dengan kawan aku kalau aku sorang makan alamat kenyang 2 hari...itu pun ada lagi giant punya burger.Burger facebook dimana dagingnya di balut dengan telur dan cheese.kaw-kaw punya makanan Puas hati. Kalo makan dengan kawan2 lg meriah.





Zul's Burger terletak kat jalan masuk near deretan kedai nasi kandar.terletak di Kompleks Makanan MPPP Lebuh Nipah, Pulau Pinang.Book dulu dan bayar sebelum makan dan datang lagi baik.

 Ni pic aku snap dekat Tol masuk Jambatan kedua Pulau Pinang dari Batu kawan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping