Sunday, March 2, 2014

Proses betulkan blog

tajuk entry memberi maksud isi dalamnya,,,ok ke??? pk punya pk sampai tua....just ade la jugak terasa yang aku rasa seolah diburu kesalahan dan kesilapan masa silam,soal mana letaknya diri aku pun,aku dah cuba perbetulakan ade ke salah lagi dan aku da cuba betulkan.Sedih aku rasa meyesal pun ada.... tolonglah jangan hukum aku terus macam tu akan terus menhantui aku,first aku sedar tindak laku aku tapi aku tak tahulah cuma aku dapat rasakan orang bertangapan macam tu terhadap aku seolah balasan terhadap aku buat aku terus di sakiti...

citer pasal blog tapi diri sendiri yg tersentuh, haram aku tak tahu nak improve diri aku tak tahu nak jadi apa heheh dan tak beberapa pandai nak buat blog bagus2 lawa tengok gambar terpampang laksana aku macamtuh ,, bila jenguk blog org nih, ade tu ade ini... cerita pun ada nampak kemajuan tapi aku hampeh mundur macam tu la jugak dari dulu,sikit2  bolehla no komen...sebab aku dah memang macam tu.... payah aku nak cakap....

Aku,iaitu seorang bujang telajak usia aku telah dewasa sebab sakit.mungkin dahulu apabila gairah sangat ingat keseronokan sahaja sendiri ke lembah kehinaan dan kebatilan.Misalnya setelah di bicarakan oleh aku akhirnya boleh memusnahkan aku itu sendiri implikasi positifnya pula ialah cerita di blog aku yang tidak dapat diaplikasi kerana takutkan kesanya nanti yang akan menghapuskan aku misalnya,dalam keberkesanan keputusan aku itu di sangkal oleh sesiapa.

akal yang berfungsi akan menjahanamkan aku dan mengembalikan aku kepada keadaan asalnya.Tanpa menyedari yang lainnya di jadikan dan di kembalikan kestatus awal aku.Aku telah berubah daripada keadaan dahulu.iaitu mungkin aku telah menjadi aku.memandangkan aku sudah serik hidup dalam nista dan cercaan masyarakat dan sekarang tak ade siapa yang kisah

walaupun persoalan dalam entry aku kali ni sederhana sahaja namun pengolahanya cerita menghidupkan blog aku di sini...bleh tera tu?

Hingga lewat malam aku masih belum tidur lagi.aiyak.... tak boleh tidur sekarang dah la mengantuk see again nak p titun stop tak nak pk lagi.nanti lagi melalut bersangkut paut dengan megarut punya citer tapi aku sedih teringat kat mak aku dan masa depan aku kelak tak tahulah macam mana eah...anyway aku nak tidur bye

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping