Sunday, January 11, 2015

gitar aku..

Rabu minggu lepas Lee datang ke rumah aku ajak pergi studio jamming,aku mula rasa segan nak pergi lee mempelawa aku pergi bersama aku pun on ajelah.
adela 3 buah lagu aku jamming bersama kawan-kawan.aku sebenarnya tak planing apa pun lagu nak main.bayangkan sudah 9 tahun aku tak gi jamming dari tahun 2006 sampai sekarang baru masuk studio jamming.

tak tahu pasal apa aku minat terhadap muzik sesuatu membuatkan aku tertarik dengan alat muzik aku di rumah iaitu gitar.Malam tu aku berangan nak upgrade gitar aku kalau ada modal sebab sebelum ni dah rancang tapi modal aku habis dekat benda lain jd tak jalan planing aku,kalini Insyallah kalau boleh tapi aku tak boleh janji lagi,semalaman aku termenung tengok gitar aku di dalam bilik dan sempat aku ambil pic


neyh la guitar squieyang usa beta dari di dlm bilik,hak milik kekal sepanjang hayat dah 8 tahun dah kat rumah aku,ada sekali hantar kedai tukat blok dan tremolo termasuk service sebab tremolo patah kat dalam trip blok...hehehe goreng sakan padan muka aku...kawan aku kata aku main dalam tekanan heheh tell me some a crap..
seminggu selepas tuh... hari ini gitar squieyang beta tuh jadi macam ni


aku baru tampal stiker hehe tak adalah nampak kosong sangat like eddie van halen guitar...ROCK MAGITASTIC kick arse wachaaaa!!! tak ada apa nak buat so berangan lah dulu..

impian aku Squier STRAT ori california series nanti nak kena bikin barai tukar neck squier reverse head 6 fled 17~22 kasi korek sampai lekuk.ada modal lagi lain kali bikin floyd-rose-floating-tremolo- ada modal lagi nak tambah humbucker satu lagi kat depan plak then cari gajet gitar best2...harap harap tercapailah impian aku..eah...

akhir kata majulah industri muzik untuk negara...

1 comment:

akmal said...

Tukar block klu nasib baik dapat beli blok dan tremolo di kedai peralatan muzik atau repair kebiasaanya di jual satu set sekaligus bridge guitar harga satu set agak mahal mintalah servicerepair tukar blok dan tremolo sahaja

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping