Friday, January 30, 2015

myself..

Harini cuaca panas, panas sama macam aku setiap hari keluar kebelakangan ini kemarin dulu khamis pergi pejabat suruh check Br1m penuh makian tentang betapa lambatnya aku reply online  tarikh aku daftar 25/12/2014 tak ada so semua aku da fotostat dan sebelum ke pejabat yang aku bagi bersama borang yang di isi, tentang betapa endah tak endahnya aku dengar kebetulan aku terdengar radio tentang br1m bagi sesiapa yang belum terima lagi harap pergi ke pejabat suruh diorang check dinginnya aku bila kita tak dapat lagi. Senang cerita aku ungkit semua benda. Tapi apahal pulak?Tahun lepas aku terima pun lewat jugak orang bulan 3 dah terima aku di bulan 6 tahun lepas separuh aku simpan dalam buku pelaburan separuh lagi aku bayar insuran lot tax dan lesen memandu

Diam.

Aku diam.

Diam tak tahu nak kata apa.

aku ingat lagi semasa first time terima br1m 2.0 di sekolah menengah sungai dua beratur ikut tempat dimana sampai aku di meja dekat kerani nak semak tak tahulah di sengajakan atau tidak seorang kerani lelaki tertolak kad pengenalan aku IC jatuh ke bawah dalam longkang then dia ambil balik beri boucer pergi tukar dekat kantin dan aku terima duit Br1m.kalau korang begang tak makin bengang...aku sabar saja la

sebenarnya aku tak ke bank pun pergi tekan kad ATM hanya notification  yang masuk aku semak kat internet kat rumah saja sykurlah mak aku yang aku tolong daftarkan online pun dah lulus berjaya di terima pada 15 januari lepas

Makin aku diam makin leceh.

Aku terdiam tanda tidak faham.

kemarin jumaat aku ke hospital jumpa doc..

hari ini aku dah taktahu nak buat apa. Dalam diam aku akhirnya faham apa yang jadi. Konklusi yang aku cipta, akhirnya kena dengan masalah kita. Aku tahu apa sebenarnya “rasa” yang kau kata. Bukan aku tak pernah cuba. Pernah. Tapi rasa tu tak ada.“Rasa” yang aku rasa tak boleh dipaksa.aku ingat kalau dapat Br1m nanti pun aku nak simpan untuk masa depan.

satu hal lagi urusan gran motor aku yang beralamat

96 Quarters Depoh Peng Peluru
78300 Masjid Tanah Melaka

nak kena tukar kepada lamat asal ic aku dah 15 tahun dah penuh nak kena pergi ke jpj buat gran baru.nantila bila aku ada masa lagi aku akan uruskan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping