Thursday, November 26, 2015

beli baru terus puas hati



Smile  sebenarnya aku baru beli DVD ROM LITEON 22x internal dvd/cd writer aku setup pakai sata dan Mini multimedia speaker sound qualiti HIFI -WESDAR hari jumaat minggu lepas nak beli besar2 belum cukup modal bro kalau dulu tu adala aku pakai sound speaker BOSTON BA36 Acoustic masa tu harga nya tersangatlah mahal tp da rosak short sikit

so pc aku da okla dah la ni da takda virus lagi dan bebenda kacau sebab aku aku da boleh guna DVD ROM sebakulla juga cd software aku yang terbaru semua tahun 2013.

Batter guna yang baru la memang masa aku beli mula secondhand dvd rom sebab nak save RM lagi pun sebelum ni pernah juga aku beli dvd secondhand macam tu jugak pergi tukar balik ambil dvd secondhand yang lain baru ok  masa tu susah duit.

selepas aku balik pasang dvd rom scondhand buat kali yang kedua aku beli murah boleh baca tapi tak boleh main cd jadi tak jadi petang jumaat minggu lepas aku pergi tukar dan bawa resit ambil yang baru sama speaker.

just imagine dah la penat pergi cari kena return setiap kali aku nak ambil dvd secondhand penat le woi..bengong barang tak boleh pakai pun nak jual juga zaman sekarang semua cari duit menyusahkan diri sendiri..so sekarang tak ada la masalah lagi tapi sengkek la sikit duit aku akhir bulan ni hurm...pa pun pc aku dah sihat bolehlah aku blogging sesuka hati aku yeayea...selesai satu masalah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping