Wednesday, December 2, 2015

$ Duit Lama $

Sebenarnya aku masih ada simpan duit-duit lama sebagai koleksi peribadi...sebab ianya berharga dan bernilai lagi-lagi kalau dapat dekat collector duit2 lama.bagi aku biarlah aku simpan buat pusaka mana tahu ada yang berminat dengan duit aku jika aku tengah susah suatu hari nanti tapi bila pula eah

sungguhpun aku sayang sangat duit ni, mana tahu di masa aku susah kelak ianya dapat membantu tapi itu bila pula kan so aku nak bagi korang tengok

Duit lama Arab $10 Rial





Duit Seringgit lama






Duit Syiling Seringgit lama tahun 1971





Biarlah aku simpan buat kenang-kenangan yang bernilai..dulu aku ada banyak juga koleksi duit United state Of Amarica,British,Filipinas,Ghana,Bangkok,Indonesia tapi banyak yang sudah hilang.sebab diut ni aku simpan di tempat lain jadi aku rasa bernilai duit2 ni sajalah yang tinggal.maaflah kalau ada collector yang berminat aku belum mahu untuk menjualkannya...biarlah ianya menjadi koleksi peribadi aku 






No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping