Tuesday, December 29, 2015

Jalan2 makan angin

Buat kali ini aku nak cerita lagi tempat yang kami kunjungi.hari Ahad baru2 ni 27 hb Disember 2015 kat mana tu? some of the most abiding citizens kat negeri aku ja Penang.

1st pergi Bukit Bendera di sebabkan aku sudah 32  tahun aku dan mak aku tak pergi ke situ masa aku pergi dulu umur aku baru 4 tahun aku pergi dengan mak aku sekarang sudah jauh beza dari dahulu teringat masa kecik-kecik dahulu. maaf lah aku tak ambil banyak pic yang aku ambil just kat bukit bendera sahaja.nak ambil banyak2 pic aku segan ramai orang tau sajalah musim cuti...


ronda-ronda makan angin kat Bukit Bendera



kat Bukit bendera ada bunga ni entahlah sekadar jamu mata

kemudian kami ke Roadwalk Penang kemudian pergi ke Taman Botani dan waterfall kebun bunga,pergi ke pantai seagate kat Queen bay dan ke Tapak Pesta.inilah memori dari penang yang aku nak ceritakan



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping