Wednesday, December 9, 2015

Handphone aku

Sejarah mula aku mempuyai H/P pada usia aku 28 tahun masa tuh hp pertama aku motorola pastu aku tukar track in hp philips spark sekarang aku sudah tiada sebab aku kesian bagi dekat kawan aku orang susah yang belajar taffiz jd senang sikit nak hubungi keluarganya.

Tahun 2007 aku perloleh lagi sebuah hp Nokia daun seperti di dalam gambar.pada tahun 2009 aku dapat sebuah hp dari makdak aku hp 3G pertamaku Sony Ericson sayangya hilang kena curi.tahun 2012 aku dapat dari sepupu aku kakak lili hp Samsung SGH 800 hp besi ultra metal,aku bagi pada mak aku guna.

Tahun 2014 pakcik aku bagi hp 3G Nokia 220 dan oktober 2014 aku beli Smart phone hp 3g Note i jenama tempatan WINDS buatan china tapi register di Malaysia dan aku masih mengunakanya sampai sekarang.

Dan sekarang 2007 aku masih lagi menyimpan hp aku lagi2 hp yang orang bagi pada aku tanda aku berterima kasih dan ingat akan pemberian saudara-mara aku.walaupun sekarang zaman serba canggih.kalau pakcik Alexender Graham Bell masih ada lagi tentu dia terkejut dan pening dengan teknologi hp zaman sekarang wakakakaka......kalau ada rezeki aku nak tambah lagi hp peribadi aku buat koleksi berharga.


Inilah hp aku yang aku simpan dan masih boleh di gunakan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping