Thursday, November 5, 2015

Mental isu punya cita

Pagi tadi aku ke hospital ambil suntikan (cucuk) dan ambil ubat.first aku nak bagitahu seperti cadangan aku baru-baru ini dalam borang kaji selidik terhadap kementerian kesihatan Malaysia aku tuliskan dalam borang kertas tu kepada sektor perubatan haruslah di kekalkan dan di jadikan sebagai sektor utama dalam industri serta perhidmatan.haha cewah ayat mou power...

aku tertarik dengan info yang aku simpan dari keratan akbar..tak percaya lihat ni.ada kaitan ke heh...




Jadi apa korang fikirkan???








Aku amat berterima kasih kepada pihak kerajaan yang perihatin kepada pesakit-pesakit mental di ketegorikan sebagai orang kurang upaya seperti aku di samping dapat mengurangkan beban serta menjimatkan kos perubatan,tambang pengangkutan bas,kereta api,tempat meletak kenderaan dsbg.

OKU di luluskan bagi pesakit mental boleh mendaftar di mana-mana pejabat Jabatan Kebajikan Masyarakat dan hanya OKU berdaftar dengan JKM boleh di pertimbangkan untuk mendapat perhidmatan dan bantuan yang bersesuaian dengan ketidakupayaan yang di sediakan kerajaan,swasta dan badan bukan kerajaan Sekian TQ




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping