Wednesday, June 14, 2017

Jadual tugas padat..

Dah masuk  minggu sakit  tak hilang-hilang. Sejak duduk rumah ni aku agak jarang kena sakit  melainkan kalau lambat makan.

Tapi lately ni..pagi tadi sangat sakit Sehari tu datang berkali-kali. Pagi-pagi akan sakit kalau aku keluar dan matahari baru naik. Aduhai..macam putera lilin la pulak kan?

Tengah hari kalau panas sangat memangla sakit tu datang lagi.

Malam pun boleh sakit  tanpa sebab.


nape eh?


Sebab stress ke?
Tu pun rasanya ada mempengaruhi kot.tidur pun berpeluh, main gitar jamming pun berpeluh. 

Tertekan ka tekanan

Rasanya faktor utama jadi macam ni.. cuaca yang tidak menentu. Ditempat aku ni dah lebih seminggu tak hujan. Panas terik je. Kalau redup atau mendung..hujan tetap tak turun. Macam tak sudi je nak siram muka bumi sekarang ni. Banyak sangat dosa dan kekejaman yang berlaku.. :(

Hape nak jadi pun tak tau.tengahari tadi wan dan amir datang bagi lokan. . Mak amir Bagi kain batik dan kain pelekat Kat aku dan mak. Mereka cakap nak pergi Penang. Aku bz Aku keluar beli gam PVC paip air bilik mandi aku tercabut. Selesai sebabak aku baiki. Bersih almari spray racun letak tuba. serangan anai - anai.lepas tikus masuk perangkap tempat pembuangan sampah. Kemas rumah basuh karpet,alas kaki, alas meja perabut. Beli kuih juadah berbuka. Sapu rumah. Dll.. Senarai masih ada 34 tugasan nak buat. wan dann amir datang rumah balik lewat petang beli juadah berbuka berbuka puasa di rumah. Sedekah Kat amir RM 20 sebagai tanda terima kasih ,amir bagi balik RM10..abah wan panggil mesin rumput. Aku tak tahu lagi dalam 2/3 hari when to get there before raya. 

Kenapa mak  refused to come is her concern. 

Shouting!!

Lot of work to finished last week Ramadan. 

I don't want waste of time my doing such easy work..cari duit raya. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping