Monday, June 26, 2017

Salam raya

semua sibuk dah balik kampung. Rasanya masing-masing ke kampung. Aku dah memang duduk kat kampung so tak kemana lah. Sejak balik kampung ni memang life dalam rumah je. Jarang dapat keluar berjalan ke apa. Orang takde  la katakan. Nak keluar dengan sapa pulak kan..


Rite now, semua adik-adik dah  Yang takde hanya . Kejelasan sibuk orang panggil upah mesin rumput Nak buat camne. keje punya pasal kan.


Aku perasan semua orang kat rumah pun macam acuh tak acuh je nak raya. sibuk tanya pasal raya. Yang lain, alah..raya ke tak sama je kot. As for me, memang tak seronok pun. not around. Sekali je jumpa dalam Syawal nih. nervous  ni buat aku sangat tak tentu arah.



my dear friend , dah selamat semalam pagi. Katanya takde tanda apa pun. 
apa budaya  sekeluarga dalam membuat persediaan menyambut raya?tapi aku seorang lebih dari 2 dengan mak aku. 


aku nak cerita serba sedikit sekeluarga beberapa hari sebelum raya. mau kasi feel raya lebih cket. hehe


1- beberapa hari sebelum raya tiba, akan masa 



so far ini je yang aku dapat fikir buat masa sekarang. if ada nanti aku update lagi. hehe..

Beraya dengan kucin hoho tak pergi mana






Selamat hari raya maaf zahir dan batin. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping