Friday, September 1, 2017

Happy Aidiladha

 semua muslimin dan muslimat, terutamanya my friends. Semoga raya korban kali ini membawa pengertian yang penuh bermakna untuk kita semua.
raya korban kali ini memang sangat bermakna dan penuh sejarah.akan tapi aku masih sambut  macam biasa saja.Beberapa ketika kebelakangan ini, hidup aku sangat jenuh bertambah  tugas dan rutin harian  Lagilah kelam kabut Pengorbanan..ketabahan..kesabaran..
perit jerih..semuanya dibalas Tuhan. Bersyukur sangat dengan apa yang aku perolehi sekarang. Walaupun masih belum sempurna, tapi aku yakin dan percaya dengan takdir dan ketentuan Ilahi. menjadi menu pilihan aku hanya menjamah berapa biji ketupat  saja hari ni tak kemana dah 3hari sudah memang jiran ada mejemput tapi aku seganlah lagipulak kenyang juga lagi Nama pun raya kan.. Aku macam biasa saja .

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping