Tuesday, September 12, 2017

muddy...

Pada Ahad lepas, Aku telah di jemput oleh Amir ke menyertai Pertandingan Memancing , sempena pelancaran bertempat di Mengkuang 17/09/17)Ahad.

Borang dan duit pendaftaran RM 10 dah serah jam 5.30 petang kemarin dekat urusetia penganjur.

 komited dalam menyediakan  pelbagai hadiah aku tak sabar nak mengena umpan memancing so esok amir ajak aku pergi tinjau kawasan dan try memancing.Aku pinjam gewang amir saja gewang aku dah patah gelang O,amir tanya aku ada tidak joran itulah jawapanya mechine aku pula suka rosak brek spinning cawan tu kena air masin kot atau lama tak guna dah lebih 10 tahun.duk diam

tanpa membuang masa pagi-pagi buta ni kempunan nak memancing nak tunggu esok terbit pagi mari kita makan Happy Snakes biskut Cheeese Sanwich keju Julie's untuk menghilang stress...ye betul aku belum confirm lagi jadi ke tak nak pergi try memancing esok

"happy snacks" untuk setiap momen dalam kehidupan "



 sisa lekat celah gigi plug leceh toi...



yang penting halal di sahkan JAKIM senang nak bawa ke sana kemari ke sini nyummm,,,nyummm hmmm dapnyaaaaa mmmmm.....mmmmm....






No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping