Wednesday, September 27, 2017

Hiew! Cerita minggu lalu n now




 This weekend aku mulai tugas sesi musim hujan turun lagi apa dek sama sekali buat aku kerja keras dan lebih baik lagi dari sekarang aku lagi di samping selain aku juga lagi ada beberapa hal benda lain nak buat macam kerja sambil  mencegah anai  anai dekat kabinet dapur rumah maklong Kena jadi wakil since my maklong  dia yang paling tua. Dan my auntie makdak  tu pulak pengalaman menguruskan hal-hal macam .Kami sekeluarga ikutla untuk  suasana... Apa yang patut hehe



Playwood tebal aku belikan nak buat rak dapur tinggal nak beli barang besi dan skru. 

Mak memimpin maklong berjalan semasa maklong balik ke kampung baru baru ini. 

Makdak beritahu Kalau maklong lama tak ada temujanji hospital boleh lah maklong balik rumah nya di kampung. 

After that, malam minggu lepas kucing aku beri petunjuk kepada ular senduk waktu maghrib sepanjang lengan duduk dekat pintu dapur. Aku pun melompat juga katok ular sampai sebatang buluh lagi hancur  ya lah  musim hujan lebat 

 Tatau plan kerja  suka tukar-tukar plan. Dan kejap  merayau cari barang keperluannya sebelah kerja kelompok Triple penalti ...wahh,sebelum kemarin dulu,kemarin dulu dan kemarin Satu satu selesai juga mesin rumput 3,4 kawasan lagi ada yang nak buat. 

Selalu morning baru tidur jam berapa 3/4 jam tidur tak terasa ada

Okaylah, have a nice day !

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping