Monday, February 5, 2018

aku & seni replika kraftangan kayu

 kerja sampingan di rumah di waktu lapang

                           
Replika kereta berharga RM 25

Replika kerusi berharga rM 15

haha ini bukan replika sarung lighter criiket aku punya kawan aku zam yang buat berharga RM 20

Amacam ada Kemahiran si pengukir (aku), susah juga nak bentuk jap ukur tengok asah0dan asah lagi itulah yang menariknya kretiviti sendiri faktor alam persekitaran, bahan binaan dan kepercayaan juga mempengaruhi nilai estetik seni kraf kayu. Konsep dan olahan idea pada motif ukiran mampu menambah nilai sebuah penghasilan berseni dalam karya ukiran. Kaedah melalui pengambilan gambar, meniru alam dan menggayakan alam dapat dihasilkan dengan mudah dan pengukir akan lebih menghayati ukiran yang dihasilkan.

Bukan itu sahaja, aku juga bercadang agar produk yang dijual dapat dikenali di seluruh Malaysia. Buat masa ini,aku masih menggunakan blog dan Facebook untuk mempromosikan perusahaan ini selain menghebahkannya melalui nya Namun, sambutan kurang mendapat tempat jadi di waktu lapang sajalah aku membuat replika kraf kayu ini.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping