Monday, February 19, 2018

Harmonika hero 24 hold


I Playing Harmonica when boring sekarang aku belajar bermain harmonika lagi. Dulu waktu  pernah belajar maen harmonika tapi gak seberapa intens aja. Cuma buat main main. Namun sekarang di saat aku merasakan kebosanan, kembali aku belajar harmonika diatonik sebagai pelepas stress rutin harian  dan urusan…thehe pelarian nih ceritanya agak sedikit susah dan sulit membuka dinding bunyinya sendiri yang terus menerus meluap sama sekali buat aku tersenyum bahagia dengan dia lagi di rumah aku ada acara lagi galau suka sama muzikal. 



Harmonika Hero dari shanghai china

 malam ini aku main bangsi hikmat da sebulan lebih aku tak main lugunya bunyinya  sama macam katak dengan princes tup tup hujan turun setelah sekian lama kita kepanasan hampir sebulan panas haw haw tak hujan. Haha hati aku yang paling indah di dalam dunia.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping