Monday, March 26, 2018

macam mana aku boleh lupa

aku noticed my reason pembiayaan dan pembelanjaan in past dalam buku i would like to know if my premision can be recieve an apply bagai mana pengurusan mengurangkan masalah kewangan yang terkawal terhasil dari aktiviti lakukan,rekod betul cegah dari berlaku periksa apa yang perlu peranan dan hasil pendapatan bulanan.

Yang menghairan aku mana aku pergi menghilang selama setahun aku lupa servis minyak hitam dari april 2017 sampai ke hari ini baru aku sedar tadi aku ke kedai motosikal tukar brek pad depan belakang sekali servis minyak tukar minyak hitam aku hanya tinggal sedikit hampir kering kebiasaanya setiap 2 bulan atau 3 bulan sekali aku akan tukar minyak hitam. balik-bailik bulan dekat april genap setahun mana aku menghilang.

mungkin aku terlalu sibuk menguruskan masa dengan kerja serta tangungjawap terkejar sana dan sini sampai lupa ingatkan baru 2,4 bulan lepas sudah servis motor nasib baik tak jem motor aku waaaaaaaaa,

kebiasaanya aku merekodkan perbelanjaan kalau aku keluar atau menggunakan duit RM try tengok pembiayaan transport aku dari 2016 yang aku catat kalau tak percaya kenapa aku boleh lupa lain kali aku kena list setiap 2,3 bulan sekali servis motor

notis pembiayan tukat miyak hitam (minyak enjin)

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping