Saturday, September 5, 2020

Gotong Royong Skpb

 Randuk hari ini satel gotong royong



Sebelumnya semak


Sebelum ini saya bagitahu cikgu Keladi Tu gatal cikgu, klu mesin habis satu badan gatal, boh racun ja

 Saya biasa buat keja mcm Tu, nti gatai habis teloq, Mandi lg kuat gatai Lindong apa, mesin Tu menyebor habis, klu porong keladi dgn sabot ok la

Sabit dah Ada pengalaman dgn keladi ni Org yg ambik upah mesin rumour pun xmau mesin keladi Rumput



Peralatan mesin rumput saya

Hari ini kita gempur semak belakang pagar sekolah skpb


Pada waktu aku menuju ke kantin sekolah terserempak dengan cikgu "selamat pagi cikgu" "selamat pagi. Apa Akbar? ""kabar baik cikgu "" Akmal rajin tolong cikgu siap bawa mesin rumput sendiri ""ya cikgu saya selalu sibuk dengan mesin rumput jarang -jarang berpeluang untuk tolong cikgu kebetulan hari ini gotong royong cikgu. 






Betapa pentingnya menjaga alam sekitar aktiviti yang di jalankan menanamkan kesedaran penting nya menjaga kebersihan di atas muka bumi 


Has baru nampak pagar dari semak, Setelah aktiviti gotong royong menjaga kebersihan diri kebersihan tempat tinggal dan sekolah kita selepas ini akan di racun harap dapat memberi kesan 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping