Wednesday, September 2, 2020

Kebun pisang




 Alhamdulillah syukur ya razak usaha aku menjaga kebun pisang, Buah pisang Keladi, pisang jari Buaya, pisang lemak manis berbuah 5 tandan ini biasanya dimakan begitu sahaja. ... Alhamdulillah, rezeki tahun 2020 nih pisang di laman rumah sudah keluar 5 tandan. ... yang bertandan sepertimana yang biasa dilihat dan dimakan seperti pisang emas.kemarin aku letak baja garam halus dan sedikit ajinamoto 2 hari lepas tu muncul tandan jantung pisang lepas ni siapa tak boleh curi aku tanda pisang tu dengan Cat minyak. Boleh buat kenduri pisang bedak dekat jiran - jiran Alhamdulillah siapa curi pisang aku Kali ini aku ingat karma dia ada aku tak balas tuhan balas



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping