Monday, September 28, 2020

Kerja..kerja...kerja..





Saya dengan warden lalu lintas petugas sesi pagi PKW Zuraini

 OT 16 jam Khamis, Jumaat ,Isnin,selasa neyh takapa saya PK Akmal take over cover ganti PKW Anis cuti Ehsan ahli keluarga ibu Kak Anis baru meninggal. Uruskan urusan si mati 

 Khamis, Jumaat,Isnin ,selasa esok shif pagi dan terus sambung tugas shif  petang saya masuk bertugas skpb janji masyuk takpa saya tak ada anak bini tinggal dengan mak sahaja tu yang boleh OT kerja lebih masa


Sebulan buat saving RM500



beli Jam tangan Q&Q Quazard Original TM RM 80 selebihnya bagi mak 

 mudah- mudahan Dpt gak belanja Simpan tabung haji Aminnnn

Kita doa byk saya dgn mak boleh p sana tunai umrah



Tahan Air 5 bar Bagus laa. Kalau pakai dalam hujan pun ok lagi. dpt beli jam baru Alhamdulillah rezeki tu yg kena usaha

 .”

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping