Monday, December 21, 2020

Ingat lagi tak cerita ni

Macam berita hari ini Noh 21hb 12/2020




Masa ni pic saja selfie tersimpan dlm google foto aku update

Sambil baring-baring tu,sembang pok pek dgn mak  boleh la layan menonton TV nie... Ingatka hero mana noh


sembang pok pek dgn mak  boleh la layan menonton TV nie... layan jer la TV9 yang  ni


Layan jer la TV9 yang  nie...hari tu cuti ada urusan  Esok kerja  lagi da,aku pulak santai di bawah sambil hirup udara nyaman segar  lambok coway kebetulan hari ini hujan sejuk





Over condem jalan cerita fasa akut yang takan lah aku nak ambil risiko yang sebaliknya macam tu kebiasaan perselisihan faham jadi salah faham masalahnya aku bukan pilih jalan susah tapi mak aku selalu pilih jalan susah biar p kat dia lah niat aku ikhlas berdoa dengan tuhan jaga mak aku sakit dengan gejala macam tu tak mungkinlah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping