Sunday, December 27, 2020

Peranan khidmat ganti

Melaksanakan peranan khidmat buffer ganti petugas syarikat support jadual kena beritahu Audit PR dan PO saya  lapor dekat Odit aturkan jadual tugas berskala tempoh memenuhi skop tugas masa dan keadaan

 Maksud saya Audit dalaman syarikat saja tak apa , macam kalau saya qojer GOV audit dalaman kena yg paling risau audit KDN Negara

 ...gaji tak tetap, tu yang payah nak buat sifir2 malas fikir tentang kewangan happy 2 sibukan diri pulun kerja enjoy pendapat saya status kontraktor syarikat lebih kurang saja income permanent logikah nak makan keringat 

ekonomi pun tengah merosot saban hari saya senang saban hari saya susah jadi berbaloi lah atur masa terluang jaga mak saya yang sakit  




adoiiii esok triple strike kena 3 shif  kenalah berpada pada bukan saya menghambakan diri macam sebelum ini apapun stay safe

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping