Wednesday, December 9, 2020

Kepada saudara atau kawan 2

kpd saudara atau kawan 2

Saya berterus terang dulu banyak cerita cut and paste dan ada cerita saya type sendiri, jadi mesej sampaikan bercelaru, sangkut sangkut dan lemah longlai. Saya hendak ketengahkan kerjaya atau aktiviti santai , it's fair. 

Saya cerita keburukan , jiran atau sahabat. Ianya melemahkan peribadi diri saya sendiri. 

Jika orang kata saya salah, salahlah saya. Jika kebanyakan jiran kurang mesra dgn saya,sudah pasti saya yg tak betul. Jika saudara dan sahabat sisihkan aku, isunya tetap sama. 

penulisan saya tak ada jln cerita dan destinasi. Jika jalan cerita mundar mandir, mesej tidak kesampaian. Sekiranya saya tak Ramai guna ayat yang power Pembaca di pinjamkan pembaca akan juga bosan dekat saya.

Kebiasaanya isu keluarga terutama perihal Mak atau Ayah. Jika fakta tak pasti, saya hentam keromo. Penulisan saya mencerminkan diri saya. Pembaca pun dpt tafsir who am i. 

Make a  desision yang sesuai dengan keadaan control fikirkan saya hadir bekerja pun terima tugas seperti biasa.dalam perubahan selama ini saya redha dengan diri saya di dalam diri hanya saya dan tuhan yang tahu.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping