Monday, January 18, 2021

Sempat tanya kabar maklong

 Sembang mengacum dekat maklong hajah haliJah petang ni sebelah rumah aku,masa ni aku belum mandi tengah selesai kerja di luar rumah sapu lantai siram pokok dll.


Beginilah keadaan maklong Hajah Halijah yang Aku tolong daftarkan OKU ketegori cacat penglihatan dan memiliki kad rasmi OKU  4 tahun yang lepas namun enggan memohon bantuan walaupun aku dah ambil borang bantuan walaupun aku susah payah naik turun pejabat kebajikan dan berhubung dengan pakar HUKM namun aku sudah pun melaksanakan arahan kesana dan kesini buat apa semua itu kerana maklong tak mahu mohon bantuan walaupun aku susah payah sewa kereta kawan bawa maklong bagi pengesahan KKM telah di luluskan jadi apa semuanya memenatkan kan aku,buang masa dan perbelanjaan akušŸ¤£tak apa lah maklong ikut suka maklong lah

l


sambil pasang post box  no rumah maklong.



Maklong sihat macam dia ramai  org yg rapit kg dtg melawat setiap hari




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping