Saturday, August 14, 2021

Biasalah

 Kemarin bank katup buat penat sangat balik rumah semua buat dek  tak tahu sajalah tak nak bagi pinjam duit...nasib la kakak ilah bagi pinjam RM 50,duit mak terkandas card bank rosak micro chip adik beradik transfer belanja ingat nak buat save tiap tiap bulan,apakan lagi urus tadbir peraksian keluaran duit simpanannya aku kertas daftar login akaun juga hilang sebelum ini,nasib semua ansuran bulanan sudah di jelaskan dan saya belanja duit saya  ubat- buatan supliment dan makanan untuk mak dah pokai untuk bulan ini


Extra Ubat suplement support lower healty confident problem maybe became efektif refuse dalam keadaan mak saya yang saya sayang. Serta ubat hospital.

Beginilah keadaan mak saya sedang terlantar sakit sejak tiga bulan serangan strok dan kencing manis.

Biasalah lama lama sekali mcm tu sihat dah kering dah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping