Sunday, August 8, 2021

Lately problem

 Ralat aktif bagai kad ATM mak saya tidak aktif


Terpaksa saya gunakan kad ATM simpanan saya unutuk perbelanjaan seterusnya dalam jangka masa panjang.

Utk saya biaq pi la. Cukup masa duit masuk akaun la. Jgn pening pening. Mana ada isi atas kertas. La ni kan mudah Dalam app kan ada. Download ja. Mudah sangat isi online.

Depa kata lepas vaksin kedua boleh rentas negeri nak gi Mano tengok ibu urusan ibu kandung  sat sat hospital ,farmasi tak tahulah...ralat gawat apebendo

Nak running mano pi kedai beruncit pi kedai makan fesyen bungkus.noh

Allah memang buat kerja dia. Kita ni ja kena usaha n jgn  si midah pulak dah yang fedup. Saya sendiri tak sanggup tengok diri saya akmal teraniaya di kecam viral  apa mcm tu tapi apa kan daya dah tanggungjawab sayala akmal kena uruskan ibu kandung. Allah sayang kita.

semoga ibu saya sembuh dan cihat amiiiiiiiin Saya juga bykkan solat dan berdoa kpda Allah supaya allah sembuhkan mak saya.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping