Saturday, July 31, 2021

Terlepas pandang


 Awat hari ini barulah saya teringat akan nak buka check e-,mail kan sebelum ini saya sudah apply job Warden Keselamatan ni kan dekat.tak pergi pun ke interview,hurrrmmmm,mungkinlah di terima tugas terus run JOB Fist Solar di Sibuk dengan keadaan semasa sesuai dengan kehendak dan keinginan yang saya hadapi.

Maafkan saya isu face to face intraktif sorry jangan kecam saya.kan rumah saya viral di mana kelemahan yang di fikirkan orang lain ramai yang ambil kesempatan moral of strory isu video intraktif saya cuma panic dengan perubahan drastik yang saya hadapi sekarang ini dengan keadaan semasa sesuai dengan kehendak keinginan yang perlu di utamakan adalah mak,tidak menyentuh peribadi adik beradik atau saudara mara yang di fikirkan tentang saya. Contohnya








 Keterangan. isu saya mesti ke arah destinasi yang baik.

Waiting for the goods news info video intraktif saya face to face just biasalah lambak di kenalan just in take control of me guest so can  board about account activity saya miss comunication dan urusan saya perlu hadapi sekarang masa dan keadaan ralat telefon rumah entahlah problem maybe soket penyambungan bermasalah dengan telefonnya selepas dentuman short thunderstrom for two month ago  my area tv  was not in function.must got another new area
 
Okay percaya bahawa insyaallah saya cotohnya pembiayaan perbelanjaan.saya cakap : 

Man dah bagi RM 100 man tak minta pinjam pun dekat makong malah dalam jumlah sedikit pun man bayar kan balik,okaylah tu dan duit perbelanjaannya yang serata dengan perubahan drastik dalam tempoh masa sekarang yang saya di amanah di berikan kepada keperluan maksu dan maklong,begitu juga dengan upah mesin rumput dan bersihkan kawasan mulai sekarang man perlulah berhati hati dalam kawal belanja dan man perlu buat saving setiap bulan sekurang kurangnya RM500 , Alhamdulillah semoga perbelanjaan dapat di kawal dari terbabas belanja yang banyak,dan tidak menentukan cuma keadaan panik dengan situasi mak . Dan tidak lah tergugat aktif dalam pelbagai bentuk sumbangan yang diberikan.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping