Thursday, July 29, 2021

Rutin harian

 Beginilah keadaan rutin harian saya setiap hari di rumah.




Hai,…

Dah baca topik kat atas tu??Hempph…aku busy sikit lah kebelakangan ni.sebab yang pertama,aku baru naik  4.5 Kerja termasuk kerja rumah dan uruskan hal mak aku memang dah awal-awal bertimbun.kalau asignment biasa tu takpe la jgak tapi kerja ni kena buat mini research…fuhhh…payah giler..mini atur

bilik.jpg

So beginilah keadaan aku di rumah

Aku sebenarnya bukan sesaje buat main2.tapi walau apapun terjadi, aku tetap utamakan blog aku ni.Jangan nak bermimpi aku akan bermain  melebihi aku bermain gitar…hahaha…

Aku busy jugak skang ni sebab banyak request orang suruh aku buat urusan kerja2 tak berfaedah dan mcm mcm ntah apa2 kerja je aku buat sekarang ni…hahaha kerja sambil selesai urusan.

Anda semua sudah tengok belum gambar aku yang kat bawah ni.Amacam???apa pandangan anda.Tahukah anda gambar memainkan peranan penting memberi mesej.[[hahaha….skema gile ayat aku neyh Takdelah.Gambar-gambar tu semua adalah sebahagian kecil daripada snap-snap Unit Fotografi Semi-Professional KTHO….(jgn marah ea kalau terbaca)…uhuhu..

Ok..arios..adigos..big bos..lady bos..pegi mampo___ <–isikan tempat kosong

Salam ceria



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping