Saturday, July 3, 2021

Norma baru

 2,3 hari ini sibuk diperkatakan persoalan saya tidak dapat hadir ke tempat kerja untuk sara kehidupan di masa hadapan ,harian seorang sekarang saya terpaksa megatur amalan norma baru yang lebih baik dari segi masyarakat yang saya hadapi sekarang itu saya serta urusan kesihatan termasuklah terapi rawatan bagi pesakit yang saya sayang mak saya sedang sakit nak di jadikan cerita setakat ini alhamdulillah banyak lagi perkara lain yang bersama terpaksa saya perlu hadapi dengan tenang dan tabah dan sabar dalam menghadapi berbagai jenis cabaran dan rintangan dan halangan yang pastinya menimbulkan rasa kurang senang dengan keadaan semasa sesuai dengan kehendak dan berdoa agar Allah SWT insyaallah mak akan sembuh dan pulih di rumah mak saya semalam saya juga banyak lagi perkara yang peru harian di rumah di setelkan contoh pencatuan air telaga susun atur dan kesesuai pulihkan hal yang demikian kesihatan mak saya  sepenuhnya diharapkan adalah tanggungjawab saya seorang pulihkan semangat yang sama untuk semua orang juga punyai medium untuk saya dan mak serta mak saudara dan juga sanak saudara yang bekeluarga yang di kenali di kampung. Alhamdulillah


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping