Thursday, August 12, 2021

Solo rock

Saya main gitar hiburan hati dari murung fikirkan masalah saya juga tumpang gembira dari murung yang payah saya nak merealisasikan saya juga tidak terkecuali terkesan dengan keadaan sekarang.

Biasalah bagi pengemar bermain alat muzik intsrument gitar tentu tahu tahap permainan gitar dan lagu macam video saya yang saya reject sebelum ini di YouTube semua tahap cipan cuma di laman sesawang FB saya tidak dinafikan saya sahaja update file video yang tak perfect tiba tiba sahaja rekod tah apa apa yang di simpan di foto Google.bodoh dan malunya saya


Mic

Wire input jack saya ke Line in di emp  rosak cilanat tak boleh nak buat backing track video leceh betul

Sempoiiii  saya xsetanding sifu.. ramai lagi pemain gitar mmg otai bagi saya tahap sifu nih semua intro & solo boleh

Xsemesti nya tahap sifu , tu semua saya rasa gimik duniawi ja main tahap cipan ja pun ...

Squier saya squieyang makan Fred 15 nantilah  cuma abaikan dengan port vollume yang banyak fungsi di biliknya k saya kebanyakan peralatan elektrik sebenarnya dalam keadaan statik.selepas di gunakan saya padtikan di off kan aliran elektrik.


hebat dari aku patut nya aku yg belajar kat otai , depa legenda rock main lama lagi dari aku kanak kanak.. masa ni aku budak kanyiaq lagi .



Solo luhur trademark Sham di rakamkan semalam Saya respect sempoiii squier mmg legend lah my idola Sham nih ... nak tgk otai² main hebat nih .

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping