Saturday, March 5, 2022

Apakah

 


Enjoy good fruit pack  bakery


Ubat ubatan





Part  Stanley use




Rasau di baiki pulih belum siap sepenuhnya





Lembab serap dlm bungkusan



Masih dlm keadaan begini


Tidak menyenangkan hati  beribu ribu ringgit tiga / empat telah saya sediakan hasil usaha simpanan yang halal atas daya upaya usaha.telah berikan dan berpesan.



Bulan lepas terpaksa saya terpaksa gaji



Sebelum ini bulan lepas 2,3u hari yang sibuk ke tempat kerja sbb Detect mcm mcm.malahan teruks perlu banyak kerja sendiri dlm baiki rumah ala kadar jika free sambil organise keadaan rumah make sure clean.lebih dari pada kuli barua hidup  cari makan. Dan control mcm mcm di rumah. Barang lain lain juga bynk serta bahan makanan makanan ulasan anda apakah hiden dari pisikologi yang saya berikan secara ikhlas.sedangkan lebih mudah buat saya seolah tak ada harga diri lebih dari carui.lebih baik saya  suka datang kerja dari pisikologi tinggal di rumah tak berhenti tenaga layanan mereka cincai boncai atau hanya sikap acuh tak acuh membiarkan orang lain suka ambil kesempatan di rumah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping