Saturday, March 5, 2022

Kisah cucur coih

 Kemarin waktu free selepas jumaat saya berintraksi dengan teman yang saya kenal sememangnya minggu lepas smartphone saya Appo yang baru di belikan Y 12  dalam gaulkan dgn mangkuk uli tepung di mana yang saya telah pasangkan twinted.



Saya menerangkan gula pek sampel gula Prai dan  campuran glukosa jadi kurang rendah lemak rendah gula dioktosa campuran tepung jagung,tepung backing powder estern vanila sedikit dan kissmis gaul gaulkan dengan teman yang saya kenal dlm smartphone saya.tidak membahayakan kesihatan mudarat Kencing manis .di intraktif video call tambahan homeo Patty contohnya pengalamana berkerja di Bukit Minyak berhadapan Dell panggil saya M.AKMAL


Satu lagi 


Jadi twinted saya bertelau sebelah. Tak apa lagi.

Saya selalu pastikanm smartphone saya di letakan di tempat yang selamat.dan soft.

Bangun pagi tadi saya terkejut semalam elok lagi sebelum tidur yang amat mengecewakan saya crack sikit di bahagian bucu smartphone.


Dah nak clean bahagian kucing 🐱 dan berikan makanan. Haru dan kekadang kusut.

Saya tak senang perut sungguh.semua modal dan pisikologi. Macam kecelaruan mentaliti sebelum ini di rumah jika kecelaruan free mentaliti ada sesekali saya bermain mobile legend 20- 25 half and hour.

Dengan berdaftar di peti post saya pizza domino hantar e failing pakej 🍕 nice to eat good good.food. yelah KLU abah any urgent need or alert saja.

Jadi nya saya bebel bebel mlm tu saya nak mimpi gadis mobile legend ni lah cakap saya di sebalik pintu .

Keesokan kan nya selepas berkerja balik di waktu pagi.tengah hari cari location tak beberapa pasti saya bercakap seorang diri.

Sambil tentukan ubat ubatan yang herba di perlu banyak trapi buat tinjauan pemantauan doc mak dan saya.

Macam lost GPRS entahlah. Saya bercakap haiya many mercendise farmasi sure ada bnyk stokis.ayo-yo bz at the way.

Mcm mcm kemajuan personal to compare of part by part.


Okaylah kisah burung pipit kayangan.

Kisah ini di olah oleh di nenek saya embun sebelah abah. Di olah cerita cerita saya mengarangkan cerita ini ketika 5K1 Di Men.Dr . Burhanuddin Taiping Perak. Aliran sastera.pingat perguruan klinikal akedemik

Burung pipit berada di kalangan temolok temolok,burung pipit di kayangan tidak boleh tambah lagi kerana anak misalnya yatim piatu telah mengenali di bumi oleh orang kayangan mengutuskan burung pipit ke bumi untuk mengisi keadaan burung pipit memakan padi yang berbuah lebat ketika di bumi di kalangan kayangan burung pipit tiada pokok di bumi oleh orang kayangan dan tidak percaya akan laporan itu kerana paruh burung orang kayangan menyuruh si teliti dan burung pipit turun ke bumi dan burung pipit dan si tekuri bergaduh dan berlaga di bumi kerana burung pipit menimpa burung pipit di taman salah faham  kalah dan temoloknya kurang tersepit oleh burung yang iri hati.lepas tu saya teringat arwah nenek saya sebelah abah nak makan kuih sepit.sambil di jamu ringan di waktu petang bersama cucu- cucu.anak menakan.selepas solat asar dan melipat kain nenek ceritakan kepada saya dan anak menakan.

Saya duduk buat kerja other sendiri lagu ni dari beberapa minggu yang lepas services repair sendiri modal sambil sambil.





Nota ringkas ukuran sampel.



Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping