Friday, March 25, 2022

Confusing dengan keadaan kesihatan mak

 aku tgh borink nih..aku on9,tp takder org nak lyn..huhuhu…sedey sey…dah r da tk da teman nak borak2…huhuhu..tawakal jer r tak mo gak kalu ‘giler’ sgt..hahaha…kena kadar 

Ada ketika terkejar sana sini letih penat

 counter pain. Lebih senang bo layan susah mencari kehidupan masa kini dan hadapan.

Kesuntukan masa pun  jugalah toleransi dialek mmgla mengaji sembahyang doa panjang2 nazar iktiar untuk masa depan.kekadang tertekan bertempik tanpa bertindak agresif.


fleksibel..urusan dan berbagai urusan hikhik..hmm…sbnrnya tgh pening ni berhdpn ngan masalah yg dtg dr diri sendiri…huhu..menyusahkan tol kan kalu suka bg diri sendri masalah..hahaha…tu r pasal…terlalu byk pk r nih..hahaha…so,nasihat aku utk diri sendri,jgn terlalu meragui n berpk benda bkn2..tol x…??hoho.. ntah aper la..hmmm…ok r…tu  all ma frenz..jgn jd cam aku..hmmm…ape lah nasib aku nih….pegi mana2 je mesti berdepan dgn mcm2 masalah..skang ni aku mcm da malas je nak ambil tahu pkra yg mcm tu…tensen sangat…pastu masalah lain plak…aku bole dikatakan ader masalah ngan mengendalikan diri aku sendri…aku di kata oleh adik beradik terutama kawalan kewangan belanja dsbg.yang account CR saja panic tak sudah- sudah sapa boleh control keadaan sekitar rumah mcm mcm kucing kesayangan ria ria saya pula selalu ikat perut kekadang fikirkan mmglah melarat.apa boleh buat.saya tak kelola sapa nak kelola kawasan.


Adik beradik tau berubah da …n aku tak tau aper yg diri aku nak n lakukan…aku pown tak tau naper..aku ader masalah ngan perents…aku terlalu berahsia kot…aku taktau nak citer probs control care rumah kat saper…kdg2 bila aku rase org tu merupakan org yg aku patut percaya,nnt dgr citer aku…

citer yg tak sdp didgr…aku tak tau lar..sama ader aku ni tak ambik berat pasal aku…aku tak tau…tp kdg2 aku rase aku ikhlas dalam hidup aku..kdg2 ader certain people tu akan cari je kesalahan aku…ader tu,selalu kata2 aku…kat mak aku dengan perents aku yang lain yang memang buat aku terasa hati,sakit hati,..SAKIT,kecik hati…sbb tu aku BENCI org yang macam tu so walaupun…aku tensen….TENSEN….!!!!

nak realease tension pun perli jika perlu saja fikir positif di jadikan negatif lar aku pown tak tau cane sume benda nak jd kt aku nih..sume tak kene…da tak tahu nak citer aper da..juz nak mengadu pasal problems yg memeningkan kepala aku..doakan sume leh setel k..mesti org lain atau berfikiran mcm mcm conflik pula kesian saya tengok keadaan mak nak buat mcm mana life must go on yang fikirkan mak saya terkubur susah mengapa  entah apa pula da


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping