Tuesday, February 15, 2011

APa 'CeR'

Sungguh.. aku tak tahu apa yang aku buat.. plan esok nak g memancing,menjala ikan,kutip kepah kat Pulau Sayak,aku sudah pun berjanji dengan kawan akan tetapi terpaksa aku tolak bulat-bulat
Kenapa aku cakap ‘tak jadi pergi memancing’..???..
Meh aku ceritakan..
———-
Lepas solat Asar..td tetiba aku dapat call dari mak saudara aku suruh aku tidur awal,bangun awal pagi esok bersenam jogging dan amalkan cara hidup sihat.Pagi esok mak saudara aku nak call balik tanya aku
aku kompius jugak.. esok dah janji dengan kawan nak gi ke laut boleh ke aku pergi.. then aku tanya mak aku.. sebab aku dah janji pagi esok dgn kawan.. aku tanya.. boleh ke aku pergi.. mak kata boleh.. tapi esok mak saudara aku nak call nak kan kepastian aku buat ke apa yang dia suruh kalau dia tahu aku nak pergi memancing dia akan marah aku dengan mak.. cumanya aku terkilan sebab aku baru nak berseronok-seronok gi memancing dengan kawan.. langsung..tak jadi, aku call kawan aku cakap tak jadi pergi sob sob.. sedih sangat .. so.. semoga sahabat aku tak kecil hati aku tak dapat ikut bersama

Aku memang sedikit kecewa..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping