Thursday, February 17, 2011

Sendiri blank la

Ini kisah pasal ‘aku dan kerja'..
Aku dah sebulan tak kerja,aku suka cerita macam macam kat diri aku hehehe.Kebetulan aku skunk tengah cari kerja lain dah dapat offer kerja kat Prai,petang td aku terima satu panggilan dari kepala kontrak tempat kerja lama aku,tanya aku pernah bekerja di Flextronics kenapa berhenti aku cakap ada masalah dengan transport so dia tny aku mahu bekerja tak?dia offer aku kerja kat Prai katanya ada bnyk jawatan kosong jd dia suruh aku datang isi borang interview 20hb 2010 hari Ahad neyh.sekali pk mana nak cari peluang macam ni dapat tawaran bekerja lagi biar betul..

Tapi..something tak betul,22hb Feb2011 aku kena pergi ke Hospital jumpa Pakar.Doktor da cakap kerja2 time kena datang Hospital kena datang lagi pun ubat aku da nak habis kalau aku kena mula bekerja hari Isnin ke Selasa ke bagaimana kalau aku minta tangguh dengan majikan tentu dia tny kenapa???Almost setiap kali aku mula bekerja macam ni macam tu lah terjadi kat aku..entahla tak ada apa yang boleh selamatkan aku..sampai hari ini bukan apa PAYAH LA nak explain macam mana

Org kata nak seribu daya tk nak seribu dalih But then.. aku pn tak taw nak wat cam na da.. kacaauuuwaaaa~~!!!.. tension aku..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping