Sunday, March 6, 2011

sosial network

allright tiba2 aku dpt idea yeay2 otak ku sudah berfunsi benda yang aku nak buat entry sebab aku bukanya terer sngt bab macam neyh,perbezaan facebook,friendster,myspace dan tagged.Aduhai aku nak luahkan apa yang aku fikir mean pendapat aku la suka hati aku le ni kan blog aku...




MYSPACE atau dalam bahasa BAKU adalah ruangan saya.ada apa dengan myspace ha...aku terangkan sikit je...myspace adalah bintang yang terpelihara dekat dalam dunia IT neyh,yang aku tahu ianya smart,laku dan pelbagai lagi.yang aku tahu budak2 myspace ni kreatif.myspace ni selalunya budak2 muda yang remaja tak jumpa lagilah golongan tua bermain myspace walaupun ada tak ramai,aku lum jumpa ,myspace tempat melepaskan carutan yang berbagai jenis tapi myspace bestnye dekat myspace budak2nye stail gila babeng dan sangat sempoi,aku pn ada myspace tapi skunk aku tak guna sangat,kalau rajin add myspace aku sila ke
da_natural2000@yahoo.com

myspace yang dulu 1.0 skunk dah tuka jadi 2.0 ni mcm html kod bole di letakan,tapi yang 2.0 neyh susah sikit.tapi senangnya kita bole atur sendiri dan bla,bla korang mesti ada myspace dan mesti korang tahukan.so tak yahlah aku terangkan wat penat je mcm ada yang nak baca je cara aku tulis,walau tak de nak baca tapi aku peduli apa

facebook hemm face neyh dulu setahu aku taklah popular sangat tapi aku tak tahu pulak sejak akhir2 ni dah ramai meminati face.waaa heran mcm2lah sbb kazen aku ala main face book senang.hmm hakikatnya satu dunia tahu face salalunya aku main pergh budaknya (awek)semua cun2.facebook ni putih biru je tp aklau nk wat layout sendiri pn bleh tapitak de kreatif simple tapi susah aku nak faham pening pale aku tngk aiyooo coz aku ni kurang berbual,ok je kot sape yang main facebook ni

profile facebook,blur aku tngk putih biru je tapi papepun rating facebook skunk hampir mengalahkan myspace so tom watchout oke

friendster simple dan comel ha mcm budak kecik je apa yang aku tahu pasal friendster neyh eah aku layang gak friendster sbb selalu dapat testimoni dari kawan2 setahu aku ia senang di gunakan dan friendster ni sangat ketat di awasi dan privert fuhh so nak hack friendster memang susah al-maklumlah aku tk terer of couselah senang coz aku selalu online fs yang lain part time je

setahu aku dulu friendster mcm ni tapi skunk dah berubah jadi kalerful dah macam powerfull comel huh tapi friendster pun tak kurang hebatnya aku pny friendster mhd akmal sape2 nk add aku muakmal_79@yahoo.co.uk




tagged
tag pula leh tngk kawan kita online sama2 ke tak selalunya tag ni orang yang sydah berumur ia macam facebook jugak lebih kurang post msg kat semua rakan2 termasuk rakan punya kawan leh baca,aku selalu kat tag pun main online game poker je.sambil2 tu cari teman,bolehla jugak cam biasa je tapi pening cikit sbb server aku selalu slow bila online tag.so klu nak add aku kat tag
da_natural2000@yahoo.co.uk

hisk pening2 haa skunk ada satu lagi tengah top twitter je aku lum masuk lg... up comming soon kay that all about laman web soial network yang laku buat masa skunk cam pisang panas hope korang berhati hatilah dengan main tenet ni yang baik kita ikut yang burok tk elok jgn ikut...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping