Sunday, March 20, 2011

Smoking

kenyataan aku seperti ini juga.memang aku tak suka merokok namun hakikatnya aku juga perokok kalau boleh nak juga berhenti merokok tapi aku kira usaha saya itu mungkin hanya akan membuang masa saja dan menyebabkan aku kecanduan setiap masa, nampaknya ia masih memberi kesan yang negatif kepada aku sehingga sekarang..

aku merasakan sepatutnya masa yang terluang untuk hisap rokok itu wujud kalau aku berhenti merokok.Apakah aku perlu lakukan ketika itu terhadap rokok itu lebih dari ingat terhadapnya,verry needed amat perlukanya aku sendiri tak tahu mengapa bak2 lagi kalau ada orang hisap rokok kesan dari bau asap rokok aku membuatkan aku terangsang apatah lagi apabila melihat seseorang itu merokok atau sekurang-kurangnya dalam hati isk "syoknya" tengok berkepul-kepul asap kalau la aku kan "best" di masa itu.

Fakta:

Aku Memang sukar untuk berhenti merokok kerana nafsu aku terhadap rokok terlalu tinggi

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping