Friday, February 11, 2011

Hate & Sad..


I am so sad right now.very much hurts my feeling. It really hurts writing this entry, aku betul-betul sangat sedih dan kecewa on how the way that mengecewakan aku,aku tak sampai hati nak benci kat adik beradik aku. Senangnya mereka membenci aku,aku rasa aku tak patut dibenci, tapi perasaan aku sangat terluka, maka I decided untuk benci kat mereka.

Demikianlah manusia. Manusia ada kelemahan dan kekurangan, sebab tu sudah menjadi adat setiap orang sebegitu, memanglah aku dah bengong! bahawa manusia tidak sempurna. After few days aku memendam rasa, Since aku dah tahu what is wrong with me, kenapa aku sangat sedih sekarang, kenapa aku terlalu kecil hati pada perkara sedemikian,semua adik beradik tak mahu lagi mahu campur tangan dengan (keluarga)aku dan mak dengan perasaan tak sukakan kami anak beranak,Boleh maklong aku kata kat mak aku "Semua adik beradik tak sukakan aku dengan mak aku sekali SAMPAI MAK AKU MAMPOS pun mereka tidak sukakan aku" mak aku menangis selepas dengar kata2 dr mereka,kata mak "kenapa cakap macam tu,sekarang ini aku hidup lagi kenapa cakap macam tu" dengan nada teresak-esak menahan air mata dengan hibanya.

Kalau sudah tak suka sudahlahlah kalau aku nak cerita kat sini pun 20 hari 20 malam pun tak sudah..Aku tak nak cerita panjang lebar kat sini kerana ianya terlalu peribadi bagi aku.Yes, I am sad now. kecil hati…!" aku tk nak lagi berkunjung ke rumah mereka malahan berjumpa mereka sekali pun,aku tk nk menyusahkan siapa2,lupakan saja...aku pn tak nak ingat lagi perkara yang menyakitkan hati adala.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping