Thursday, February 10, 2011

Request


Hari ni buka blogspot, O'O… I have caused a stir because of my previous entry selapas pc aku kena atack virus. As predicted, ramai yang terasa, even though I didn’t mention any name. Tapi kerana aku bercakap secara general, maka kelihatannya I was referring to the whole as macam hampeh. Siapa terasa, terasalah. Anyone can cakap mcm tu macm ni, in fact feel free to counter attack me in your own blog. People insist me untuk express depan-depan next time, don’t be coward, don’t just use faked freedom over the internet. Yes, I’ve tried.And each time aku bwat, I received arguments juga.

For the last few days,And today, I have successfully membloging, Itulah yang cuba aku elakkan. I tak mahu benda-benda buruk tu terbongkar dek kerana lidah. Biarlah ia diketahui melalui orang lain dan medium lain. But at last, yang cuba dielak itulah yang berlaku sebab dia tak diberitahu lebih awal and add sedikit perasaan tak belas kasihan. apa yang aku buat adalah mengikut perasaan dan emosi, tak professional, and maybe I have to admit this, berniat jahat. aku tak suka jadi jahat. Tapi aku tak kisah dilabel otak tk betul, as long as I tahu apa yang aku cakap tu betul. Masalahnya, ada orang yang look up at you, and believe deeply in what you say. Maka scenario bila orang menyebarkan pula cerita tu claiming that ianya dipetik dari sumber sahih.Aku cakap sometimes aku ni kejam.Setiap kita ada dark sides of ourselves juga kan What an amazing journey of me...bla,bla,bla

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping