Sunday, May 29, 2011

tolonglaa

Aku hanya insan biasa.. tak boleh untuk melawan takdir… andai takdirnya aku jadi begini aku disakiti… sakit walaupun hati ku sakit.. aku tak boleh untuk melawannya, kerana aku sendiri tidak tahu nak buat macam mana lagi.Dulu aku yakin dalam hati.. dalam hati hanya ada aku.. kini… tak lagi, dia seperti tidak mengerti apakah kerana perasaan aku ini yang jadikan aku begini pada ku.. atau kerana mereka yang masih tak faham2, aku makin disakiti.. semakin aku reda.. aku resah, resah itu akan hilang.. resah aku bukan aku lagi..seperti dahulu.hati ini langsung tidak di hargai malah terus di sakiti… di hati ini sepertinya racun yang bakal membunuh ku…

Tuhan yang Maha Esa… di mana aku, dimana, aku tidak tahan lagi dengan diriku sedemikan… aku mesti cari jalan penyelesaian.. dan kalau tiada jalan lain dan harus aku tamatkanya…untuk kali ini tentang masa depan blog aku. Aku sekarang ini menghadapi sedikit masalah dalam interpersonal blog aku ini.., aku sebenarnya malas nak cerita tentang perkara ini kepada umum. Kang lagi pening, tapi bila difikirkan..update blog,aku bertambah sakit hati

Blog aku cuma nak tulis ttg. diri aku ja. Tetapi setelah difikirkan.. wat publish je…balik2 aku yang kena. Aku tulis,bila nak publish.. cancel balik..Tak sampai hati pula nak berhenti menulis kat dalam blogspot neyh sbb aku dah terlupa password e-mail yang aku register tempohari..Dalam duk fikir.. nak publish pakai blog ini.. atau berdiam diri seribu bahasa,lagi la tiada gunanya since at last aku dapat masuk guna alternatif e-mail dan verify pasword baru still tak bleh login,redirect sahaja tup2 hari ni bleh plak masyuuuk..... alhamdulillah klu tidak aku nk say bye2 je kat blogspot ni hahahaha

YA ALLAH MAHA KUASA… LAGI MAHA PENYAYANG…. BERIKAN LA HAMBA SATU KEKUATAN UNTUK MENJALANI DUGAAN INI, RAWATLA HATI HAMBA DAN DOAKAN HAMBA BERBAHAGIA BERSAMA SEPERTI INSAN YANG LAIN…..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping