Monday, May 30, 2011

da bleh login


huhuhu…

aku tak pernah hilang ingatan begini teruk sekali!!! sejak beberapa hari lepas, dah banyak dah tanda-tandanya….tapi yang terjadi beberapa minggu memang betul-betul menyakitkan otak aku…line tel umah aku rosak so internet aku pun nonsense la

aku da tunjuk kat mak aku cuba tengok wayer tel kat luar rumah apasal wayer dari rumah kelabu dan wayer telefon kat luar di sambung2.mak aku kata tak apala nanti panggil telekom suruh diorg tengok la...

Isnin minggu lepas baru call TM,antar technician dtg umah check telefon line,alat yang di gantinya Soket Telefon RM10 dan line internet streamyx aku di pasangnya spillter RM20 jadi payment bagi kat diorg RM30...ingatkan da selesai semua masalah petang tu aku online tenet tak dapat lampu modem blink2 saja.

Tengok pula telefon pun tak beberapa jelas bunyi serak2 sometime tak dngr dailtone apa2pun.Aku pun call balik technician TM streamyx area rumah aku,katanya diorg akan datang last2 coz diorg bz diorg call aku balik cakap esok baru diorg datang.keesokan harinya diorg datang tukar wayer kebel kat luar rumah aku sampai ke tiang tel depan jalan,klu wayer kabel kat luar yang lama 3 kali sambung sampai ke tiang Telekom.tu sbb. la line telefon rumah aku ada masalah lagi pun da lama sejak mula pasang telefon 17 tahun dulu kat rumah aku belum pernah tukar.

hmmm,sekarang barula line telfon stabil,internet pun da boleh di gunakan.Lagi satu lagi problem nak access blog aku plak tak boleh kena verify pakai e-mail

aku lupa log-on password e-mail aku….uwaaaaa….camana nak buat …aiyaaaa..wei shenme??

aku da try berpuluh2 nama dah…

aku pelik, camana aku boleh lupa…

maybe sebab banyak sangat berfikir kot,bab2 lupa & cuai nih…sediihhh….padahal puncanya ialah kerana i think too much tau sumer bnda yang bersangkut-paut-kaut-laut dengan aku bukan lebih-lebih tapi dah nak terfikir nak buat cemano!! ntah laa…ishhh….

aku guna alternative e-mail buat password baru dan verify blog aku tak boleh jugak seminggu lepas tu aku cuba login profile user aku search nama aku kat google jumpa user profile blog aku pny then boleh masuk
aku cuma mampu tersengih kambing dengan cara aku login blog aku…huhuhu…

i need a shoulder to cry on…huhuhu…

yaaahoooooooo, wo yao da bleh da login ni !!!!! dish, dish, dish!!!!!

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping