Friday, June 3, 2011

buntu


Habis je tengok citer IRON MAN kat TV terus baring kat bilik.hidup aku terus boring duk terperap je kat umah tp aku suka duk duk kat rumah. wua! dah jumpa internet. haha =)

So boring! aku baring kejap dalam bilik. tengok siling. tengok kipas berpusing. tengok sambl dengar radio. Aku mau minum kopi o panas. takut badan xsihat.kawan aku cakap minum kopi ni tekanan.. hihi. aku pi masak air. aku baring balik.

Aku diam2. padahal dalam hati. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Aku buka komputer. aku pasang internet. 1st buka. Facebook.com. 2nd. Friensdter. 3rd. Tagged. 4th. Twitter 5. blogging. lalala~ astaga!

Baca msg! semalam dia dah pesan jangan tanya apa2 kalau dah baca. so. i decide to don’t ask anything about her. la... just dun expect anything. kay facebook nasib ada teman2 yang sentiasa care. yang sentiasa happy. cuma kekadang tu tag mereka ni yang agak melampau.

Then, aku sambil2 surf, blogging, editing. aku minum kopi O. yang panas.

Entah apa yg nk aku coretkan kat sini aku sendiri pun tak tahu.yg pasti semuanya kisah hidup aku.hehe..kehidupan aku ni tak da yg besh pon.2 aku banyak belajar tentang kehidupan walaupun umur aku bak kata orang dah separuh umur,tapi kesakitan yang diberi olehNYA banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar.mungkin aku terlalu leka dan alpa dengan dunia pinjaman YANG MAHA ESA.betullah bak kata pepatah dah terhantuk baru nak terngadah.aku pon xtau nape aku rasa hidup aku ni malang ja.baru ja nk rasa kebahgiaan(belum rasa lagi)suma kebahgiaan 2 dah diganti dengan kekecewaan,kesakitan dan sewaktu dengannya.adeh.hehe…tapi aku tau semua kesulitan ni datang sangat2.aku harap akan jadi insan yang tabah dan redha..kerna DIA lebih mengerti segala..satu je yang aku pegang.apa2 yang terjadi pasti ada hikmah tersendiri dan ALLAH xkan memberi sesuatu musibah kecuali hambaNYA mampu menyelesaikan..

Bagi aku nasihat supaya aku xjauh terpesong dariNYA.antara benda2 yang aku lalui, adalah propose dari yang aku xduga..haha..manusia sentiasa berubah begitu gak aku. tah r…aku tak tau apa yg harus aku citer lg...aaaauuummmm (sambil minum kopi o) huhu..aku pk hari ini untuk esok harinya then esok untuk lusa,masa depan aku xtau apa yg aku ingin hadapi semuanya dlm hidop aku actually..really2 dunno takut aku nak hadapinya semua nampak gelap jerk..adeh..bantulah aku…tk nk pk lg la...yuk kita minum dulu...minum kopi o...gd nite everyone

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping