Tuesday, June 7, 2011

Birthday aku


Sambil dengar lagu-lagu koleksi komputer aku menaip blog ini sekali lagi. Boring punya pasal la ni. Sorang-sorang je kat bilik waktu pagi2 ni.Kemarin dulu makdak plak balik kampung sebab nak menziarahi orang sakit(tok long jiran depan rumah aku. Tok Long ni Tok Guru aku bejar mengaji masa aku kecik2 dulu tau.

Hari ni my birthday tau. Dah separuh abad rupanya. Tak sedar pun dah tua Yelah perangai pun macam budak-budak lagi. Ntah bila la nak jadi matang sket. Mmm.. awal-awal pagi lagi dah buat spoil.kat facebook kawan aku ada tny birthday wat kenduri apew???hmmm tunggu raya la ko dtg rumah.selalu raya baru dia nk dtg rumah aku.

Hadiah birthday? Mm.. rasanya tahun ni tak ade hadiah kot.lagi pun bulan ni banyak nak pakai duit siket(insuran,lot tax,lesen dll)oh harini birthday aku teringat pula 2 tahun lepas ade makwe nama Ayu nak bagi hadiah kat aku tp aku tak pergi ambil last2 lost contact tak dapat di kesan.Bukan aku sombong tp segan gak nak terima.(tawar hati) Maklumlah baru pernah berjumpa sekali tu je kat Auto City Prai. payah la plak. (tidakkkkk!!!! aku bodoh tull la!!!) so sbb. tk gi ambil hadiah makwe tu suruh datang rumahnya ambil hadiah sampai dia simpan hingga hari raya plak senang siket coz payah nak jumpa aku alamak.tu pun aku tak pergi jugak. Masa tula kami jarang berhubung dan lost contact. So kat sini aku nak ucapkan thanks very much kat dier Ingat juga Dier kat aku yek… Ayu

Sebut pasal Ayu dier ni ader kereta Kerlisa warna Biru org Kemunting Taiping bekerja di Penang ade adik perempuan comel tinggal di rumah pangsa sewa dgn adik dia kat Taman Pelangi,Block C,no umah ntah tak ingat sbb aku tak pernah pergi rumah sewa dia.aku yang boleh kenal pun tersalah dail no tel kawan aku Yan,ter dail no dia kebetulan dia layan aku dgn elok di tel.Aku ajak dia berjumpa kami pun berjumpa buat pertama kali dan terakhir kat Restoran Auto City Prai.Dia cakap kalu lalu ikut highway selepas Tol Juru akan nampak rumah dia

Aku juga pernah cakap kat dia masa birthday aku dah terlepas bagi saja kat kawan2 yg lain..dier tk nk dia nak bagi jugak kat aku katanya tak apa bila raya nanti datang rumah dia akan simpan khas buat aku...sekarang ni bia pk balik apa yang aku buat tu aku betul2 bodoh mengahampakan hati dan perasaan dia....tak apalah mungkin dia akan jumpa dengan orang yang lebih baik,elok,sesuai dari aku Terima kasih Ayu

Apa2 pn Happy Birthday To Me.....hope aku success dalam kehidupan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping