Sunday, June 19, 2011

aku demam


Aku tak der mood tul… demam + selsema + sakit tekak… geram tul… aku tak tau la.. lately nie, asyik tak sehat jerk.. tu je lah…yg aku nak story harini…kemarin demam selsema hari ni sakit tekak plak..kepala sakit lagi…rasanya nak kena makan apa2..pastu terpaksa jugak la makan panadol solube yang hanya tinggal satu…aduhhhh sakit kepalaku…!!! Pagi tadi mak aku cakap kat mak aku yang aku sakit tekak plak,mak aku pun bagi aku minum air Asam Jawa

hikmah lain…aku rasa, manusia ni…bila sakit…baru nak dekatkan diri ngan Allah..bila sihat happy..lupa pada Allah. Bila susah..baru nak cari Allah..tu la kita manusia..cuba korang fikir…tengah2 seronok2…pernah tak…korang terfikir nak ucap alhamdulillah…contohnya, tgh sedap2 makan…alhamdulillah ya Allah..kerana bagi kesihatan tubuh badan pada aku..dapatttt lah aku makan hari ni. mesti jarangkan?aku pn kadang2 makan terlupa baca bismilah nampak sangat tak bersyukur tu la bila dah dapat semuanya…huhhh…lupa semua. tapi bila sakit sket… Ya Allah…sembuhkan lah penyakit aku nih.. Ya Allah…dugaan apa kau berikan padaku… manusia manusia…

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping