Wednesday, June 15, 2011

Evening da




hurm.. funny speaking, i hate myself today.. i had such a boring life today so boring and sad..

-MORNING TO AFTERNOON

aku bangun lambat hari ni.. dalam pukul 7 malam. bangun je terus minum kopi.. pastu dalam pukul 8 malam lebih aku gi mandi.. after mandi aku terus baca surat khabar huhu.. siap dngr ceramah kat surau berdekatan dengan rumah sambil tonton berita kat TV.sebab bangun lambat ngan kantoi subuh..zohor..asar tertido mak, nak wat camner =).. itu pun sebab mak aku kejutkan kalau tidak aku tak sedar langsung after makan ubat pukul 6 pagi tadi baru titow, mamun macam orang giler… giler!

-AFTERNOON TO EVENING TO NIGHT

dalam pukul 10 makan nasi.. after makan aku direct ke bilik pasang lagu MP3 kat komputer actually aku dah kenyang da aku pun online lah dan menulis blog ni.. sekarang ni dah pukul 2.55am.. overall.. hari ni aku banyak kurungkan diri dalam bilik .. hmm.. tak tau apa nak buat eah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping