Thursday, June 23, 2011

lukis2

korg rase bleh teka x ape kaitannye lukisan aku neyh dengan entry yg akan aku cite nie..hehe...actually aku terdetik nak bukak melukis isi masa lapang aku....after tgk balik photo2 lame rase cam wah..lamenya....rupanya dah nak 32 tahun aku menjalani hidup..even skang pon aku still maintain dengan koleksi lukisan2 aku..haha...tp tu la...

ok, berkenaan dengan tajuk diatas..lukisan aku...hehe...aku akan siapkan lukisan aku bila aku free saja time tu aku tgh lukis tu tak jadi aku sambung bila aku ada masa....dulu pernah jugak aku apply kursus seni lukisan Malaysian Art Seni kat kat Muzium Penang,diorg tanya aku ni artists ke?tanpa pertimbangan aku cakap bukan so dirg reject aku so aku practis kat rumah je..so aku duk umah....hehe..

korang nak tengok x rupa lukisan aku yang selekeh gile tu..kalu compare ngan skang nie up to date dari segala segi camna..hehehe...aku rase huraian aku ni tak bermakna kalu korang tak tngk dari asal...





No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping