Friday, May 13, 2011

mak dah lega sikit

Allhamdulillah terucap Aku menarik nafas lega. Sekurang-kurangnya buat aku tenang memikirkan ttg mak sebab sakitnya sudah semakin sembuh.Kemarin seharian dalam hujan lebat aku keluar rumah pergi farmasi belikan ubat untuk mak aku,ubat tahan sakit,ubat sakit urat dan minyak urut panas sbb. itu yang paling penting untuk mak aku.Syukurlah aku tak berhenti-henti berdoa kepada Allah SWT Semoga mak aku selepas ini semakin sihat2 hendaknya. Amiin ya Robbal alamin.semoga Allah mengabulkan harapan dan cita ku. Amin..

Yang lecehnya internet skunk kat rumah aku dari semalam tk dapat klu dapat pun talianya putus2 problem tull la susah la cm ni dah 2 jam aku tunggu neyh nak update blog neyh hiiiiissssk online ni pun kejap 2 je kira nasib je...aper da bila dtg bil orang bayar tapi perhidmatan macam siottttttttttt...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping